Halaman

Khamis, 13 Mac 2014

Video Panas!!! Raja Bomoh Sedunia Ramal #PR Tegak #BN Condong #prkKajang


Apa juga isu yang terjadi di dalam negara, UMNO & Barisan Nasional dijadikan mangsa dikaitkan dengan kejadian tersebut.

Di laman media sosial, kita dapat saksikan betapa seronok puak-puak pembangkang  mengaitkan insiden Raja Bomoh mengadakan ritualnya di pintu masuk KLIA semalam dengan UMNO.

Mereka turut memaparkan gambar Raja Bomoh dengan beberapa pemimpin UMNO, kononnya hendak memperlihatkan betapa akrabnya Raja Bomoh dengan UMNO.

Di bawah ini, YPS paparkan pula keakraban serta kebergantungan mereka kepada Raja Bomoh yang kian dikenali seantero dunia.

Jom saksikan!!! Tak perlu kata apa-apa, tengok dulu. Sambil itu, cuba perhati dan hayati andainya video ini ada unsur-unsur CGI ke apa...



Hehehe... Amacam??? Akrab tak Pakatan Rakyat dengan Raja Bomoh??? Nampak tak kebergantungan mereka kepada Raja Bomoh.

Jika anda ragu-ragu, anda boleh klik 'play' berulang-ulang kali tanpa dikenakan bayaran.

Apapun, Allah SWT Maha Mengetahui. Dengan izinnya, Barisan Nasional tidak condong seperti yang diyakini oleh mereka yang terlibat dengan ritual ini.

Wallahua'lam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.