Isnin, 7 Mei 2012

KETUA PEMUDA BN PERAK :SEHARIAN DI KAWASAN

Semalam, 6hb MEI 2012 (AHAD) seharian sibuk dengan program bermula jam 9 pagi dan berakhir jam 12.00 pagi. Bermula dengan Program Perasmian Penutup Pelancaran Kelab Remaja SEKATA Peringkat Negeri Perak seawal jam 9 pagi di Pusat Latihan Guru Dalam Perkhidamatan Sg, Buluh di Hutan Melintang anjuran bersama Mimbar Permuafakatan Ibubapa Malaysia (MAPIM) dan LPPKN. Saudara Khairul Azwan Dato Harun selaku Ketua Pemuda BN Perak merangkap Timbalan Pengerusi YBUDR telah dijemput bagi merasmikan perasmian penutup.



Jam 11.30 pagi berkejar pula ke Taman Seri Manik bagi menyambut rombongan pelari LARIAN BENDERA UMNO dari UMNO Bahagian Teluk Intan. Siap menanti di sana adalah YB Dato Tajuddin Abd Rahman selaku Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak yang akan menerima bendera tersebut dan menyerahkan kepada pemuda-pemuda UMNO Pasir Salak yang akan meneruskan larian dan membawa bendera tersebut untuk diserahkan pula kepada UMNO Bahgian Air Kuning. Dijangka tiba ke kediaman Ketua UMNO Bahagian Air Kuning sekitar jam 2 petang.


UMNO Bahagian Teluk Intan menyerahkan bendera kepada UMNO Bahagian Pasir Salak 

YB dato Tajuddin menyerahkan bendera kepada Khairul Azwan



Pelari 'Larian Bendera' Pasir Salak membawa bendera keramat.

Jam 2 petang, pelari serta konvoi Larian Bendera Pasir Salak tiba di kediaman Ketua UMNO Bahagian Air Kuning bagi menyerahkan bendera-bendera kepada UMNO Bhgn Tapah. Khairul Azwan selaku Ketua Pemuda UMNO Bhgn Pasir Salak mewakili UMNO Bahagian Pasir Salak menyerahkan bendera kepada Ketua UMNO Bahagian Tapah.

Azwan menyerahkan bendera kpd YB Dato Samsudin B. Abu Hassan

Ketua Pemuda Tapah menerima bendera dari YB Dato Samsuddin

Khairul Azwan berucap di Air Kuning


Selesai Program Penyerahan Bendera Larian Bendera UMNO di Air Kuning, kami bergerak ke Langkap bagi Majlis Perasmian Bilik Gerakan Pemuda Barisan Nasional Pasir Salak dan Pelancaran Jentera Pilihanraya Pemuda BN Zon Sg Manik. Majlis ini akan dirasmikan oleh Yang Berbahgia Dato Seri Reezal Merican B. Naina Merican, Ketua Penerangan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia pada jam 4 petang. YB Dato Haji Tajuddin B. Abdul Rahman selaku Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak merangkap Pengarah Pilihanraya Parlimen Pasir Salak turut hadir.

Kempen Sejuta Tandatangan Ahli UMNO Sempena Ulangtahun ke 66 UMNO

Ketua Pemuda Barisan Nasional Pasir Salak

YB Dato Ketua Bahagian Pasir Salak

YBhg Dato Seri Reezal Merican B. Naina Merican
Ketua Penerangan Pemuda UMNO Malaysia

Cenderahati

Program terakhir adalah Program Santai Malam dan Pelancaran Jentera Pilihan Raya Pemuda BN Zon Labu Kubong di Arena Square Chenderong Balai. Program ini akan disempurnak pelancarannya oleh YB Dato Zainol Fadzi B. Paharudin pada jam 9.30 malam.






Jam 12 tengah malam, selesai segala program yang telah dirancang dengan jayanya. Alhamdulillah. Semoga segala usaha diberkati Allah SWT.

YPS ~ Penattttttttttttttttt!!!~ Longgor kepale lutut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..