Ahad, 19 Mei 2013

@AnwarIbrahim DISAHKAN MEROYAN.

Selama ini YPS selalu dengar perkataan MEROYAN. Bagaimana yang dikatakan MEROYAN tersebut???

Selepas melihat tweet Anwar Ibrahim, baru YPS faham, apa makna MEROYAN.

Kasihan kan Pakcik Anwar Ibrahim. Cita-cita Pakcik Anwar terlalu tinggi melangit. Ingin menjadi Perdana Menteri Malaysia. 

Bagi YPS, insan yang macam Pakcik Anwar, tak layak menjadi memimpin sebuah negara Islam seperti Malaysia tercinta ini.

Lagipun, sistem yang digunapakai oleh Perlembagaan Malaysia bukan seperti yang dibayangkan oleh Pakcik Anwar. Kerajaan yang berhak memerintah Malaysia bukan berdasarkan undi popular.

Mana-mana parti yang memenangi majoriti kerusi Parlimen didalam pilihanraya umum yang diadakan, parti tersebutlah yang akan menjadi pemerintah.

Bukan seperti pemilihan Juara Maharaja Lawak atau Akedami Fantasia. Pertandingan 'reality show' anjuran Astro ini memang bersandar kepada undi popular.

Jadi, sudah-sudahlah Pakcik Anwar Ibrahim oiiii. Kami rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keharmonian mendesak Pakcik Anwar terima pelawaan Universiti di Eropah tu. p jadi pensyarah.

Di bawah ini, YPS sertakan 'printscreen' tweet Anwar Ibrahim. Contoh manusia yang MEROYAN!!! Hahaha.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..