Khamis, 23 April 2015

Jentera Pilihanraya #PemudaBN Akan Bekerjasama Bantu Kempen 2 Calon BN - @Azwanbro #PRKRompin #PRKPermatangPauh


Tahniah buat pemangku Ketua UMNO Bahagian Rompin, Datuk Hasan Arifin, 62 tahun, selaku calon BN di Pilihanraya Kecil Rompin & tahniah juga buat saudara Suhaimi Bin Haji Sabudin, 43 tahun yang menjadi calon BN di Permatang Pauh.


Pergerakan Pemuda Barisan Nasional menyokong penuh calon-calon di atas, dan akan bersama-sama dengan jentera pilihanraya untuk memastikan kemenangan milik Barisan Nasional.

Semoga Allah akan permudahkan jalan kita dan menjauhkan kita dari segala fitnah dunia, serta saya doakan perjalanan kempen kali ini akan lancar tanpa sebarang gangguan.

Tolak segala unsur-unsur radikal dan ekstrim ketika berkempen, dan bersama-samalah kita memenangkan calon Barisan Nasional di kedua-dua PRK kali ini.

In Shaa Allah.

Sumber:  facebook Azwanbro.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..