Khamis, 8 Disember 2016

Tidak Mahu Panjangkan Pertikaian Dgn @LiowTiongLai, Niat Saya Mengingatkan Pemimpin BN Akan Bahaya #DAP - Ujar@Azwanbro @MCAHQ #PemudaUMNO #BN #YBS1B


Naib Ketua Pemuda UMNO, YB Senator Khairul Azwan Harun tidak mahu memanjangkan pertikaian antara beliau dan Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai.

"Saya tidak mahu memanjangkan perkara ini kerana saya percaya kita semua matang dan berada dalam politik cukup lama untuk memahami niat sebenar ucapan saya," katanya ketika ditemui pemberita selepas mengangkat sumpah sebagai Dewan Negara Senator pada hari Rabu .

Katanya, beliau tidak mahu mengulas lanjut mengenai isu itu kerana beliau telah menyatakan dengan jelas dalam ucapan penangguhannya semasa Perhimpunan Agung UMNO yang lepas.

"Niat saya hanya untuk mengingatkan pemimpin parti komponen dan masyarakat Cina secara umum," tegas Azwan.

Liow dalam satu kenyataannya menegaskan bahawa MCA mahu mengambil kembali tiga kerusi yang dipinjamkan semasa pilihan raya umum lalu.

Tiga kerusi tersebut adalah Wangsa Maju, Kuantan dan Gelang Patah yang dimenangi oleh pembangkang.

Azwan bertindak balas dengan mengatakan bahawa apa-apa permintaan adalah tidak produktif dan beliau turut menyarankan Liow bertemu YAB Perdana Menteri bagi mendapatkan nasihat.

Beliau berkata parti-parti komponen Barisan Nasional perlu memberitahu pengundi mengenai bahaya DAP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..