Rabu, 8 Februari 2017

Zaid Ibrahim Pemimpin ‘Kitar Semula' Yang Akan Dipergunakan #DAP - Senator @Azwanbro #PemudaBN #PemudaUMNO #YBS1B


Pemuda UMNO menyifatkan tindakan Datuk Zaid Ibrahim menyertai parti DAP (Democratic Action Party) adalah untuk dipergunakan oleh parti cauvinis itu demi kepentingan politik mereka.

Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun berkata, bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri itu merupakan pemimpin ‘kitar semula’ yang akan digunakan oleh DAP untuk sesuatu tujuan tertentu.

“Saya fikir dia ini pemimpin ‘kitar semula’ yang akan digunakan oleh DAP.
Tambah Azwan, sebelum ini Zaid pernah menjadi anggota UMNO sebelum menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) kemudian mengambil alih kepimpinan Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (Kita) dan terbaru menyertai parti DAP.
“Saya harap Zaid tetapkan pendirian untuk bersama DAP sampai akhir hayat, itu cadangan saya tapi kalau lepas ini dia nak lompat lagi memang peliklah,” ujarnya selepas mengetuai delegasi jawatankuasa Pemuda BN (Barisan Nasional) Negeri Perak bertemu Pengerusi BN Negeri Perak, Dato' Seri DiRaja Dr Zambry Abdul Kadir di Wisma UMNO Perak di sini, Selasa.

Turut bersama beliau dalam kunjungan hormat tersebut adalah Khairul Shahril Mohamed, Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak merangkap Timbalan Pengerusi Pemuda BN Negeri.

Zaid mengesahkan beliau telah menyertai parti DAP dalam satu sidang media di rumahnya di Petaling Jaya, semalam.

Zaid berkata, keputusan ini dibuat kerana beliau melihat DAP sebagai satu parti yang efektif menyelesaikan masalah rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..