Selasa, 14 Oktober 2014

Sultan Perak Ziarah Jenazah Bapa MB Perak, Allahyarham Selamat Disemadikan Jam 2.50 PM #AlFatihah


Jenazah Abdul Kadir Muhammad, ayahanda kepada Menteri Besar Perak Dato' Seri Dr Zambry, yang meninggal dunia akibat serangan jantung selamat disemadikan.

Jenazah Allahyarham Abdul Kadir, 73, selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Masjid  Kampung Teluk Raja Bayang pada kira-kira 2.50 petang.


DYMM Paduka Seri Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah turut berangkat menziarahi jenazah pada jam 11 pagi tadi.


Turut hadir Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Exco Kerajaan Negeri Perak YB Dato' Zainol Fadzi Paharuddin, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairul Azwan Harun, exco kerajaan negeri Perak yang lain, ADUN dan pegawai-pegawai kanan kerajaan negeri.


Allahyarham semasa hayatnya turut menghidap penyakit kencing manis dan darah tinggi menghembuskan nafas terakhir di Hospital Desa Pangkor pada 12.30 pagi tadi.

Allahyarham yang lebih dikenali sebagai Pak Karim meninggalkan tujuh anak termasuk Dr Zambry.

Semoga Allahyarham ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman dan beramal soleh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..