Sabtu, 21 Jun 2014

Kunjungan Hormat @Azwanbro Ke Kedutaan Msia di Washington DC @NajibRazak @KhairyKJ @PPUMonline @akmalzharif @promelayu #pemudaUMNO #USA

Azwan dan Datuk Dr Awang Adek Hussin di Pejabat Kedutaan Malaysia, Washington DC, Amerika Syarikat.
Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang berada di Amerika Syarikat mengadakan kunjungan hormat ke Kedutaan Malaysia yang terletak di 3516 International Ct NW, Washington, DC 20008, Amerika Syarikat, semalam.

Delegasi yang diketuai oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairul Azwan Harun disambut mesra oleh Duta Besar Malaysia Datuk Dr Awang Adek Hussin serta seluruh warga Malaysia yang bertugas di kedutaan tersebut selain para pelajar Malaysia yang menuntut di universiti berdekatan.

Delegasi Pemuda UMNO bersama Datuk Dr Awang Adek, Duta Besar Malaysia ke Amerika.
Dalam pertemuan tersebut, Pemuda UMNO dan Datuk Dr Awang Adek bertukar pandangan berkaitan isu-isu semasa yang berlaku selain beberapa isu yang melibatkan survival serta masa depan golongan muda baik di Malaysia mahupun di Amerika Syarikat.

Delegasi Pemuda UMNO berkesempatan menunaikan solat Jumaat dan makan tengahari bersama Datuk Dr Awang Adek serta warga Malaysia di pejabat Kedutaan Malaysia Washington DC.

Datuk Dr Awang Adek menerima cenderamata dari Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Azwan berada di Amerika Syarikat sejak 3 minggu yang lalu bagi menghadiri ‘Leadership Course’ di Kennedy School of Government, Harvard University.

Sepanjang berada di Amerika Syarikat, Azwan serta delegasi Pemuda UMNO turut mengadakan beberapa pertemuan bersama golongan muda terutamanya pelajar-pelajar Malaysia yang menuntut dan bekerja di Amerika Syarikat.

Bersama Kelab UMNO Luar Negara (KULN) New York & Philadelphia, Amerika Syarikat.
Dalam setiap pertemuan tersebut, Pemuda UMNO mengambil peluang memberikan penerangan, bertukar idea selain menjawab setiap persoalan yang dikemukakan oleh mereka berkaitan isu-isu semasa yang berlaku di dalam negara.

Pendekatan baru Pemuda UMNO Malaysia dibawah kepimpinan YB Khairy Jamaluddin dan Azwan selaku Naib Ketua untuk bertemu secara santai dan tanpa protokol dilihat mampu merapatkan jurang antara golongan muda dengan pemimpin UMNO samada mereka yang berada di dalam mahupun di luar negara.

Azwan merasmikan Kelab UMNO Luar Negara (KULN) Philadelphia, baca di SINI.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..