Selasa, 3 Jun 2014

#PRKTelukIntan: @Azwanbro Ucap Terima Kasih Kepada Pengundi, Jentera #BN & Anggota Keselamatan @PDRMsia @NajibRazak @MuhyiddinYassin @KhairyKJ @ZambryAbdKadir

Pengarah Jentera Pilihanraya Pemuda BN Malaysia, Khairul Azwan Harun yang lebih dikenali dengan panggilan @Azwanbro dikalangan pemuda.
Barisan Nasional (BN) berjaya tawan semula Parlimen Teluk Intan pada Pilihanraya Kecil (PRK) P076 Teluk Intan yang diadakan pada 31hb Mei lalu.

Itu berita gembira buat BN khususnya mereka yang terlibat secara langsung berkempen sejak dari hari penamaan calon sehinggalah saat akhir dibenarkan berkempen pada jam 11.59 pm 30hb Mei 2014.


Presiden Gerakan Dato' Mah Siew Keong menang dengan majoriti 238 apabila memperolehi 20,157 undi berbanding calon muda DAP yang mendapat 19,919 undi.

Bagi YPS, kemenangan ini amat bermakna buat Pengarah Jentera Pilihanraya Pemuda BN Malaysia Khairul Azwan Harun yang mengepalai jentera pemuda BN buat kali ketiga setelah PRK DUN Sungai Limau, Kedah dan PRK DUN Kajang, Selangor.

Memetik muatnaik status facebook beliau, Azwan yang juga Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia menzahirkan ucapan terima kasih kepada pengundi Teluk Intan kerana memberi kepercayaan kembali kepada Dato' Mah untuk menjadi Ahli Parlimen.

Azwan turut mengucapkan terima kasih buat seluruh jentera yang telah bekerja keras memastikan kemenangan BN.

Azwan dalam status yang sama tidak lupa untuk berterima kasih kepada semua anggota keselamatan yang telah membantu melancarkan perjalanan kempen sepanjang PRK kali ini.

Azwan turut menyatakan keyakinan beliau bahawa segala manifesto dan janji PRK Teluk Intan akan ditunaikan oleh Ahli Parlimen Teluk Intan yang baru dengan bantuan BN Negeri Perak dan pusat.

“In Shaa Allah, Dato' Mah akan menunaikan segala janji beliau, dengan bantuan BN negeri dan pusat. Terima Kasih,” kata Azwan mengakhiri statusnya yang dimuatnaik semalam.



TAHNIAH BOSS!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..