Selasa, 21 Julai 2015

Perbagai Kaum Hadir Memeriahkan Majlis Mesra Aidilfitri #NKPUM @Azwanbro @KhairyKJ @NajibRazak #PemudaUMNO #Aidilfitri2015 #Syawal1436H


Lebih dari 2000 tetamu berbilang kaum dan agama hadir memeriahkan Majlis Rumah Terbuka Mesra Aidilfitri Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun yang berlangsung di Kinta Riverfront, Ipoh, 4 Syawal 1436 Hijrah, semalam.

Azwan dalam sidang medianya melahirkan rasa gembira dan mengucapkan terima kasih atas kesudian tetamu hadir memeriahkan majlis serta berkongsi kegembiraan perayaan Aidilfitri.


"Alhamdulliah ramai tetamu yang hadir terutama yang datang daripada kaum Tiong Hua, India yang berada di Perak.



"Ramai juga kepimpinan negeri yang datang dari utara," ujarnya.



Azwan bergambar bersama Ketua Pemuda UMNO Negeri Selangor yang turut hadir.
" Hari ini merupakan hari melampaui batasan politik dan perbedaan pendapat.

"Saya gembira ini menjadi testimoni bahawa Malaysia merupakan negara bermasyarakat majmuk dan mempraktikkan perpaduan.


"Justeru, ia perlu dipelihara akan kestabilannya," ujarnya lagi.



Azwan turut menyaran dan mengalu-alukan lebih ramai pihak menganjurkan majlis rumah terbuka sepanjang musim perayaan ini.


"Jadikan tahun ini tahun yang lebih bermakna, saya amat mengalu-alukan usaha mengadakan majlis rumah terbuka," katanya kepada pemberita.


Majlis Mesra Aidilfitri Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia ini merupakan majlis rumah terbuka kali kedua dianjurkannya sejak menjawat jawatan nombor 2 Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Tahun lalu, majlis berlangsung di kediaman beliau di Taman Golf, Ipoh, Perak. Lihat di SINI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..