Ahad, 30 November 2014

#UMNO Lancar Aplikasi Rasmi Untuk Pengguna Peranti Pintar, Khusus Utk Ahli Parti


UMNO turut melancarkan aplikasi rasmi mereka untuk pengguna peranti pintar Android dan IOS dengan membawakan pelbagai ciri-ciri interaktif.

Bagaimanapun, aplikasi ini dikhususkan kepada ahli UMNO yang berdaftar sahaja. Untuk menggunakannya, anda perlu menggunakan nombor kad pengenalan yang berdaftar dengan UMNO, dan menggunakan nombor telefon. Sebuah kod khusus akan dihantar untuk pengguna log masuk ke aplikasi berkenaan.

Aplikasi ini membolehkan pengguna mengakses beberapa info semasa berkaitan dengan UMNO, melihat direktori Majlis Tertinggi UMNO, serta mengikuti pengumuman terbaru daripada UMNO.

Selain itu, aplikasi ini turut dilengkapi dengan beberapa ciri-ciri interaktif, antaranya membolehkan ahli berinteraksi dengan ahli UMNO lain melalui sokongan permesejan terbina, kemaskini terkini UMNO pusat selain permainan ringkas termasuk permainan berbentuk kuiz.

Sekiranya anda ahli UMNO, anda boleh memuat-turun aplikasi ini yang ditawarkan untuk Android dan iPhone hari ini secara percuma.

Muat Turun - Android
Muat Turun - iPhone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..