Jumaat, 7 Februari 2014

Md Alwi Buat Laporan Polis Nafi Ancam Teresa Kok

Semalam, Teresa Kok mengeluarkan kenyataan bahawa dia telah membuat laporan polis mendakwa beliau telah diugut dan diancam melalui khidmat pesanan teks, Whatsapp serta panggilan telefon dari beberapa individu.

Selain dari individu yang tidak dikenali, Teresa turut menamakan bekas Ahli Parlimen Ketereh dan ADUN Kok Lanas, YB Dato' Md Alwi Che Ahmad.


Hari ini, YB Dato' Md Alwi bertindak balas dengan membuat laporan polis untuk mempertahankan dirinya berhubung laporan polis oleh Anggota Parlimen Seputeh itu.

"Saya nak beritahu masyarakat bahawa YB Teresa Kok ini telah memutar-belitkan cerita dengan menyatakan saya mengugut dan mengancam beliau. 

"Macam mana saya nak ugut beliau sedangkan bukan beliau yang menjawab panggilan tersebut dan saya hubungi beliau untuk mendapatkan penjelasan mengenai video yang dibuat dan telah menimbulkan kemarahan orang Melayu dan Islam," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Baharu ACP Azham Othman mengesahkan menerima laporan daripada Md Alwi - 6 Februari, 2014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..