Jumaat, 20 Disember 2013

Apa Dah Jadi??? Alatan Seks Dijual Secara TERBUKA Di Pulau Pinang!!!

Bencana gejala sosial melibatkan pelbagai salah laku dikalangan remaja sudah cukup membimbangkan di negara kita. Dan dengan penjualan alatan seks secara terbuka di Pulau Pinang ini, pasti menjadi penyumbang peningkatan kes sehingga menjadi tidak terkawal

Menurut lapuran penulis di blog MMI, premis yang beroperasi di sebuah gedung membeli belah di Pulau Pinang ini menjual peralatan seks ini tanpa rasa bersalah dan setakat ini tiada apa-apa tindakan diambil oleh pihak berkuasa.

Untuk tahu lebih lanjut kisah ini, klik di SINI.

Semoga dengan pendedahan ini, pihak-pihak yang mempunyai kuasa khususnya PBT dapat melakukan sesuatu bagi menghalang penjualan alatan seks ini.

Atau, dengan perlantikan Mat Sabu selaku Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang, kita mengharapkan beliau dapat melakukan sesuatu agar remaja-remaja kita tidak terjebak dengan gejala keruntuhan moral. 

Seperti kata MMI, kita juga takut selepas ini, mereka berani pula membuka premis yang menyediakan perkhidmatan seks secara TERBUKA dengan mempamerkan 'china-doll' disebalik cermin kaca untuk dipilih.

Kalau sudah sampai ketahap itu, bukan kata remaja, bapa-bapa remaja pun lepak di Pusat Membeli Belah sambil mencuci mata. Kacau Yop!!!

Peningkatan gejala sosial yang YPS maksudkan adalah merujuk kepada penglibatan remaja Islam khususnya. Negara kita bukan negara barat yang membenarkan semua perlakuan ini. 

Semoga Allah pelihara negara kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..