Selasa, 28 Januari 2014

#DUNKajang: Letak Jawatan Demi Kepentingan Bersama - Lee Chin Cheh

“Untuk kepentingan bersama dan mengukuhkan kebolehan Pakatan Rakyat berkhidmat untuk rakyat Selangor”.

Ini merupakan penjelasan oleh Ahli Dewan Undangan Negara (ADUN) Kajang Lee Chin Cheh atas perletakan jawatan beliau sebagai wakil rakyat.

Kenyataan Lee, yang juga dikenali sebagai CC Lee, dimuat naik dalam Facebook rasmi parti politiknya PKR.

“Saya mengucapkan jutaan terima kasih dan terhutang budi kepada semua pengundi di Kajang yang telah memberi peluang kepada saya menjadi wakil rakyat DUN N25 Kajang,” kata Lee dalam kenyataan tersebut.

“Saya terharu dengan kemurahan hati pengundi-pengundi di Kajang yang telah memberi kerjasama dan kepercayaan selama ini kepada saya.”


Sama-sama kita tunggu dan lihat, siapakah calun yang akan diletakkan oleh Pakatan Rakyat di PRK DUN Kajang nanti. Dan...

Apakah Tan Sri Khalid Ibrahim akan tersingkir dari kerusi empuk Menteri Besar Selangor bagi memberi laluan kepada Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..