Isnin, 6 Januari 2014

VIDEO USTAZ ASHIQ (PAS) DAKWA 99% GURU PONDOK AKUI MAT SABU SYIAH #JAKIM @Zahid_Hamidi


Ustaz Ashiq Elahi mengakui beliau ahli PAS.

Rasanya agak lama juga isu Mat Sabu yang didakwa pengikut fahaman Syiah hilang dari perhatian media dan rakyat. Kali terakhir YPS membaca isu ini ialah ketika pihak JAKIM mengeluarkan kenyataan bahawa mereka masih mempunyi bukti Gred A yang masih belum didedahkan.

Sehinggalah kehari ini, YPS terbaca portal AIDC yang membawakan berita bertajuk "99% Tok Guru Pondok Akui Mat Sabu Syiah - Ustaz Ashiq Elahi". YPS pamirkan sekali printscreen artikel tersebut seperti di atas..

Pihak AIDC juga turut memaparkan video berdurasi 5.35 minit bersama-sama artikel tersebut.

Dalam video tersebut, seorang individu bernama Ustaz Ashiq Elahi bersetuju dan memperakui bahawa 99 peratus Guru Pondok mengetahui Mat Sabu merupakan seorang yang berpegang serta menyebarkan ajaran Syiah di kalangan ahli-ahli PAS.

Dibawah ini, YPS sertakan video tersebut dan sama-sama kita dengar dan amati apa yang dikatakan oleh Ustaz Ashiq Elahi.


Jika benar apa yang didakwa oleh Ustaz Ashiq Elahi, pihak Jakim bolehlah meneruskan siasatan seterusnya mendakwa Mat Sabu demi menyelamatkan aqidah umat Islam di Malaysia.

Diruangan komen artikel tersebut, 'zakir' mengakui mengetahui Mat Sabu berfahaman Syiah sejak tahun 1980 lagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..