Ahad, 19 Mei 2013

AL FATIHAH BUAT ALLAHYARHAM SHARUDIN AHMAD


BN Perak kehilangan seorang pemimpin muda.
Ketua Pemuda UMNO Bahagian Bagan Serai yang juga merupakan calon BN bagi DUN Selinsing, Sharudin Ahmad meninggal dunia malam tadi setelah tidak sedarkan diri sejak tiga hari lalu.  

Allahyarham menghembuskan nafas terakhir pada 8.30 malam di Hospital Taiping berikutan komplikasi hati, jantung dan buah pinggang setelah dijangkiti bakteria.

Sebelum ini Allahyarham dikatakan mengalami demam dan dirawat di Hospital Columbia Asia sebelum dipindah ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Taiping.

Allahyarham meninggalkan seorang balu dan tiga anak setelah bertarung nyawa pada awalnya  dipindahkan ke Hospital Taiping.

Sepanjang YPS mengenali Allahyarham, beliau merupakan pemimpin politik mesra rakyat dan komited dalam perjuangan.

Kali terakhir YPS berjumpa Allahyarham adalah ketika Pergerakan Pemuda UMNO Perak mengadakan program di Batu Gajah.

YPS akui Abg Din adalah antara pimpinan muda yang mudah mesra. Senyuman tidak pernah lekang diwajahnya.

Pada PRU-13 5 Mei lalu, beliau tewas ditangan calon PAS Husin Din dengan majoriti 809 undi di DUN Selinsing.

YPS mendoakan semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat serta keampunan dan menempatkan rohnya di kalangan hambaMu yang beriman.


Inilah video ketika Allahyarham ditemuramah oleh blogger TaipingMali sehari sebelum hari pengundian. Tiada tanda-tanda beliau kelihatan sakit. Apapun, Allah S.W.T lebih menyayangi Allahyarham.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..