Khamis, 10 Oktober 2013

#PemilihanUMNO2013: APA KATA MEREKA TENTANG CALON NAIB KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA @azwanbro #AzwanBro4NKPUM #ZuriatUMNO



Mereka semua adalah merupakan individu yang mengenali secara peribadi siapa sebenarnya Saudara Tuan Haji Khairul Azwan Bin Dato Harun. Ada diantara mereka mengenali beliau sejak sebelum dari Tuan Haji Khairul Azwan menceburi bidang politik. 

Jom sama-sama kita dengar apa yang mereka katakan. Semoga ianya menjadi panduan untuk perwakilan pemuda UMNO seluruh Malaysia memilih siapakah calon Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO yang benar-benar layak untuk membawa obor perjuangan memartabatkan AGAMA, BANGSA dan TANAHAIR kita tercinta.



























________________AzwanBro4NKPUM________________





Haji Khairul Azwan sentiasa mendekati dan berada di setiap hati rakyat. Beliau bukan hanya disayangi oleh rakan, malah disegani pihak lawan.


Sebagai tokoh pimpinan muda yang menjadi harapan rakyat, semoga beliau bersedia bukan sahaja untuk memimpin malah mengizinkan diri beliau untuk dipimpin oleh rakyat.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..