Khamis, 9 April 2015

Beri DS @NajibRazak Ruang Laksana Tanggungjawab - #NKPUM @azwanbro #PemudaUMNO


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak harus diberi peluang mempertahankan mandat yang telah diberikan bagi melaksanakan tanggungjawab memaju dan memimpin negara.

Menurut Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun, sebagai pemimpin negara, Najib berhak ditegur tetapi beliau tidak seharusnya dinafikan daripada mempertahankan mandat yang diberikan rakyat melalui proses demokrasi.

“Saya percaya rak­yat terima kepemimpinan Najib kerana beliau telah dipilih secara demokratik mela­lui pilihan raya. Beliau juga telah memperke­nalkan pel­bagai polisi dan program pembangunan ekonomi untuk kesejahteraan rakyat di samping mengembalikan undi orang Melayu kepada UMNO.

“Pemuda UMNO berdiri teguh di bawah kepemimpinan Najib yang mempunyai mandat rakyat serta ahli Barisan Nasional (BN) dan mana-mana pihak boleh menegur pemimpin tetapi perlu bersedia untuk ditegur kembali oleh pemimpin. Justeru, elakkan bersifat peribadi atau terlalu emosi kerana boleh merosakkan perpaduan dan keharmonian negara,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad sebelum ini mengkritik kepemimpinan Najib dalam pelbagai isu antaranya 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Sumber: Utusan Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..