Isnin, 5 Mac 2012

Majlis Penyerahan 'Mock-Key' Rumah YBU di Kg Ayer Mati serta Pelancaran Jentera Pemuda BN Peringkat 3 Peti Undi

Majlis anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak ini telah disempurnakan oleh Saudara Khairul Azwan B. Dato' Harun selaku Timbalan Pengerusi Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan, Ketua Pemuda UMNO P.Salak & Ketua Pemuda UMNO/BN Negeri Perak.

Permohonan rumah ini telah dibuat oleh Saudara Mohd Zamnuri B. Haji Abidin selaku Ketua Kg Ayer Mati dan Ketua Kampung Bandar kepada Yayasan Bina Upaya.

Penerima

1- Abdullah B. Yob Mat Noh
2- Osman B. Abdullah
3- Abdul Felatib B.

Pihak YBU telah memperuntukan sebanyak RM35,000.00 bagi setiap rumah yang kesemuanya berjumlah RM105,000.00.

Hadir sama Tuan Haji Abdullah Fauzi B. Dato Ahmad Ghazali selaku Naib Ketua UMNO Bahagian Pasir Salak mewakili UMNO Bahagian.

Dalam Majlis yg sama, Saudara Khairul Azwan B. Dato Harun turut menyempurnakan Pelancaran Jentera Pilihanraya Pemuda BN Peringkat 3 Peti Undi di Dewan Orang Ramai Kg Ayer Mati.
Peti Undi yang terlibat adalah Peti Daerah Mengundi (PDM) Ayer Mati, PDM Bandar dan PDM Pasir Jenderis.

Pada Sidang Media yang diadakan selepas pelancaran tersebut, Azwan memaklumkan bahawa Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak telah mempersiapkan seramai 2000 orang Jentera Gerak Gempur dan Poster Pemuda bagi menghadapi PRU-13 akan datang ini. Mereka terdiri daripada ahli-ahli pemuda yang dihantar oleh Ketua PDM dari seluruh 54 buah PDM Parlimen Pasir Salak.

Pada hari yang sama, jam 3 petang, Saudara Khairul Azwan telah merasmikan Perasmian Penutup Pertandingan Futsal & Takraw Zon Kampung Gajah Kiri bertempat di Padang SK Pulau Tiga Kiri. Pertandingan ini melibatkan 6 buah UMNO Cawangan bagi Zon Kampung Gajah Kiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..