Isnin, 29 Ogos 2016

Anggota Parti Perlu Bersatu Tentang Cubaan Tun M Bakar 'Khemah Besar UMNO' - @Azwanbro @NajibRazak #PemudaUMNO


PEKAN 28 OGOS - Semua anggota dan pemimpin UMNO perlu bersatu dan senada menentang bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad serta bekas pemimpin parti yang cuba membakar 'khemah besar UMNO' yang selama ini telah menaungi orang Melayu.‎

Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun berkata, anggota UMNO perlu sedar Mahathir bukan lagi pejuang parti sepertimana 22 tahun beliau menjadi perdana menteri dan presiden UMNO.

"Dr Mahathir kini kita lihat cuba membakar 'khemah besar UMNO'. Sebaik meninggalkan parti beliau sanggup duduk semeja dengan pembangkang semata-mata nak hancurkan perdana menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak)," tegas beliau ketika berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Pekan, di sini, pagi semalam.

"Kita perlu bangkit dan halang beliau daripada melakukan perkara ini kerana khemah inilah yang menjadi tempat anak bangsa kita bernaung.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..