Sabtu, 6 Ogos 2016

@Azwanbro Tidak Kecil Hati Ditohmah, Tetap Komited Pertahan PM @NajibRazak | @Zahid_Hamidi @KhairykJ @PPUMonline


"Bahawa saya tidak berasa terguris atau berkecil hati keatas segala macam tohmahan dan gelaran yang dilontarkan kepada saya.

Demikian ujar Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun yang dikecam berikutan tindakan beliau membuat laporan polis terhadap tiga individu bergelar Tan Sri yang didakwa berkonspirasi untuk mengguling Perdana Menteri, YAB Datuk Seri Najib Razak pada 26hb Julai lalu.

Bagaimanapun, setelah dirakam keterangannya, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar membuat kenyataan rasmi untuk tidak meneruskan siasatan atas alasan laporan yang dikemukakan oleh Azwan bersandarkan kepada andaian.

Biarpun akur dengan keputusan yang dibuat oleh pihak polis, Azwan tetap mempertahankan bahawa laporan polis tersebut berdasarkan asas yang kukuh dan kebimbangan beliau terhadap perkara yang buruk menimpa kepimpinan negara.

"Saya yakin dan percaya bahawa tindakan (laporan polis) saya itu berdasarkan asas yang kukuh dan sebab-sebab yang kuat.

Ketua UMNO Bahagian Tapah, YB Dato' Shamsuddin Abu Hassan (kanan) & Ketua Pemuda UMNO Bahagian, Sdr Safri Mohamad Salih disidang media Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Tapah malam tadi. 
Beliau yang juga Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO Malaysia berjanji akan terus komited mempertahankan Presiden biarpun digelar dengan pelbagai nama oleh rakyat.

"Saya bersetuju dengan kenyataan Yang Berhormat Ketua Pemuda UMNO Malaysia Saudara Khairy Jamaluddin sewaktu perasmian Mesyuarat Perwakilan Sayap-sayap Putrajaya.

"Bahawa kita tidak kira walau apa gelaran dilontarkan, dalam kita mempertahankan kepimpinan Datuk Seri Najib, Pemuda pasti terus komited walaupun kita digelar dengan macam-macam nama,"Khairy Jamaluddin (Putrajaya).

"Tiada istilah kecewa, tiada istilah merajuk, tiada istilah berundur. Pantang berundur anak muda dalam mempertahankan kepimpinan dan kerajaan kita," tegas Azwan lagi.

Terdahulu, Azwan merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tapah.

Hadir sama, Ketua UMNO Bahagian Tapah, YB Dato' Shamsuddin Abu Hasan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..