Khamis, 26 Disember 2013

DIJEMPUT HADIR!!! MAJLIS PERASMIAN PENYAMPAIAN BANTUAN PERSEKOLAHAN, KBS DRIFT 2013 & MAJLIS KESYUKURAN MASJID AL AZHAR OLEH AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO Msia @AzwanBro @ZambryAbdKadir @NajibRazak #SLAA #YBUDR #


Pada  hari Ahad,  29hb Disember ini, Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia merangkap Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, YBhg Tuan Haji Khairul Azwan Dato' Harun akan hadir selaku Pengerusi YBU Holdings Sdn Bhd bagi menyempurnakan Majlis Perasmian dan Penyampaian Bantuan Persekolahan Tahun 2014 bagi seluruh Parlimen Pasir Salak. 

Majlis yang dianjurkan oleh YBU Holdings ini adalah merupakan salah satu diantara Inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR), dimana pihak YBU Holdings Sdn Bhd akan memperuntukan sejumlah sumbangan berupa bantuan persekolahan bagi membantu meringankan beban persiapan 200 ibubapa yang mempunyai anak-anak yang akan memulakan musim persekolahan 2014. 

Majlis ini akan bermula jam 10 pagi bertempat di Dewan Orang Ramai Kg Pulau Gajah, Kampung Gajah, Perak. ADUN Kawasan Kampung Gajah, Tuan Haji Abdullah Fauzi Dato' Ahmad Razali dan ADUN Sungai Manik, YB Haji Zainol Fadzi Paharuddin juga dijemput dan dijangka berkesempatan hadir ke majlis ini.

Selepas Majlis Penyampaian Bantuan Persekolahan, pada jam 2.30 petang, Azwan akan hadir ke Litar Dato' Sagor di Kampung Gajah bagi merasmikan Perasmian Penutup KBS Drift 2013, Peringkat Negeri Perak yang dianjurkan oleh Jabatan Belia dan Sukan Daerah Perak Tengah dengan kerjasama Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Parit, MAYC Parlimen Parit dan SLAA.
SLAA adalah ringkasan bagi Skim Latihan Automatif Amanjaya, sebuah program latihan jangka pendek bagi pelatih untuk mendapatkan latihan kemahiran yang juga dianjurkan oleh YBUDR. 

Golongan muda yang berminat dengan bidang automatif dan berhasrat untuk membuka bengkel, dijemput hadir untuk mendapatkan penerangan lanjut mengenai program ini. Atau anda boleh klik ke laman sesawang SLAA.


Azwan menyaksikan Majlis menandatangani perjanjian pembinaan Masjid Al Azhar diantara YBU Holdings Sdn Bhd dan Khusma Enterprise di Pejabat YBU Holdings pada Julai yang lalu.
Sekitar jam 5 petang, Azwan akan hadir ke Majlis Kesyukuran Pembinaan Masjid Al Azhar di Kampung Balun Bidai, Kg Gajah. Masjid yang sedang dalam pembinaan dengan anggaran kos sebanyak RM800,00 ini bakal menggantikan masjid lama kampung tersebut yang telah berusia lebih dari 100 tahun.

YBU Holdings yang bertindak sebagai pengurus projek telah melantik sebuah syarikat tempatan, Khusma Enterprise, untuk melaksanakan projek tersebut, dengan yuran pengurusan hanya dua peratus.

Masjid baru ini boleh menampung kira-kira 500 jemaah pada satu-satu masa, sekaligus mampu menampung keperluan penduduk kampung berhampiran yang berjumlah sekitar 600 orang.

Peruntukan untuk projek itu diperolehi daripada peruntukan Timbalan Perdana Menteri (RM400,000) dan sumbangan orang ramai dan syarikat swasta.


ORANG RAMAI DIJEMPUT HADIR !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..