Selasa, 31 Disember 2013

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2014

Assalamualaikum serta salam sejahtera. Lagi beberapa jam, kita akan meninggalkan 2013. Seperti tahun-tahun yang lalu, pastinya banyak sejarah serta kenangan buat kita yang bergelar insan serta khalifah muka bumi yang dicipta oleh Allah S.W.T.

Sempena kehadiran tahun baru 2014, YPS ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT MNYAMBUT TAHUN BARU buat semua rakan-rakan.

Marilah kita bersama-sama mengucapkan syukur atas rahmat Allah keatas kita dan negara kita. Bersama juga kita berganding bahu, menjaga keamanan serta kesejahteraan kurnian Ilahi.

Kesempatan ini juga, YPS menyusun sepuluh jari memohon keampunan atas segala kesilapan perbuatan mahupun tutur kata serta coretan yang mengguris perasaan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..