Ahad, 29 Januari 2012

MB KEDAH NAFI BERIMAN DENGAN BUKU JINGGA

Buku Jingga yang merupakan kitab suci Pakatan Rakyat telah dihina oleh Menteri Besar Kedah. Buku Jingga adalah kitab muktabar PR dalam menyampaikan dakwah kepada rakyat Malaysia.

Antara kandungan Buku Jingga(JingGay) adalah pelbagai pembohongan dan janji palsu dalam meraih sokongan rakyat terhadap pakatan. Namun Ustaz Azizan sendiri mengakui buku jingay ini bukanlah baik untuk dijadikan panduan .

"Buku Jingga Bukan Al-Quran", tegas Ustaz Azizan. Kenyataan terbaru Ustaz Azizan ini bakal mencetuskan kemarahan tuan besar DAP dan juga Anwar Ibrahim memandangkan hampir 90% isi Buku Jingga adalah manifesto DAP dalam melaksanakan Malaysian Malaysia.

PAS telah sepakat dan berjanji kepada DAP dan PKR untuk beriman kepada kitab itu. Sebagai bukti, perjuangan PAS untuk mendirikan negara Islam kini telah ditukar kepada Negara Kebajikan.

Tindakan Ustaz Azizan selaku kepimpinan PAS Kedah untuk tidak beriman kepada Buku Jinggay ini pasti akan dibawa ke mesyuarat Jawatankuasa Displin PAS. Oleh kerana PAS akur dan taat kepada DAP dan PKR, Ustaz Azizan pasti akan senasib dengan Dr Hasan Ali.

Perkara ini berpunca apabila Menteri Besar Kedah itu menyokong AUKU dalam isu KUIN. Prof Dr Aziz Bari mendesak Pakatan Rakyat mengambil tindakan disiplin terhadap Ustaz Azizan kerana MB Kedah itu tetap mengenakan tindakan keatas lima mahasiswa Kolej Universiti Insaniah.

YPS ~ semua ini bukti PAS jadi lembu PKR & DAP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..