Khamis, 15 Mei 2014

Polis Yakin Proses #PRKTelukIntan Berjalan Lancar - Datuk Acryl Sani @ZambryAbdKadir @azwanbro @PDRMsia


Proses PRK Parlimen Teluk Intan yang akan berlangsung pada 31 Mei ini diyakini berjalan lancar.

Ketua Polis Perak, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata, pihaknya akan memastikan pilihan raya kali ini berlangsung aman tanpa sebarang insiden tidak diingini.

Menurutnya, beliau yakin anggota ditugaskan sepanjang PRK Parlimen Teluk Intan mampu mengawal keselamatan pada hari penamaan calon, ceramah dan hari pembuangan undi.

“Kita akan berusaha supaya PRK kali ini berlangsung dalam suasana aman dan tenteram,” katanya pada sidang media di Bilik Mesyuarat Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Perak, semalam.

Terdahulu, beliau menghadiri Majlis Serah Terima Tugas antara Pemangku Ketua Jabatan Pengurusan, Asisten Komisioner Shaharon Anuar Abdul Latif dan Datuk Azman Yusof yang dilantik sebagai Ketua Jabatan Pengurusan baharu di IPK Perak.

Sebelum ini, Azman telah memegang jawatan sebagai Komander Pasukan Gerakan Am (PGA) Briged Utara ke-22 sejak 2 November 2006.

Acryl berkata, Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang turut dipertanggungjawabkan untuk memastikan kelancaran PRK selain membantu media dalam memberikan maklumat terkini berhubung pilihan raya tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..