Rabu, 20 November 2013

DATUK ABU BAKAR CHIK: PAS AKAN BASUH TAHI KARPAL

KUALA TERENGGANU – “Karpal memang buat tahi,” demikian reaksi Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Abu Bakar Chik berhubung kenyataan terbaru Pengerusi DAP, Karpal Singh yang dikatakan menyinggung perasaan ahli dan pemimpin Pas.

Menurut Abu Bakar, Karpal telah melakukan perkara yang tidak betul apabila mencadangkan supaya  pendaftaran parti politik dan badan profesional berdasarkan agama dan kaum termasuk Pas, dibatalkan kerana membahayakan negara.

Malah, beliau turut bersetuju dengan pendedahan dibuat Naib Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Dr Raja Ahmad Iskandar Raja Yaacob kerana sememangnya Karpal membuat kenyataan itu, bukan diputar belit mana-mana pihak.

“Memang dia (Karpal) buat tahi, tapi insya-Allah kita akan basuh..kita tidak mabuk dengan tahi dia,” katanya dalam sidang media di pejabat Pas negeri, di sini semalam.

SUMBER Sinar Harian.

Pemuda Pas juga menyifatkan kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh yang menyebut pemimpin Pas tidak faham bahasa Inggeris sebagai angkuh.

Selanjutnya di SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..