Selasa, 19 November 2013

TERKINI!!! REMAJA HILANG DITEMUI


Remaja, Izzat Izzudin Husin, 16, dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor, selepas tengah malam tadi. Polis telah merekod kenyataan Izzat dan 2 rakan, lelaki dan perempuan di Balai Polis Bandar Dato Onn.


Kehilangan Mohamad Izzat Izzudin Husin disedari ibunya, Norhayati Mohamad, 38, apabila dia tidak pulang ke rumah di Kampung Hajah Hasnah, Majidee, di sini, sejak keluar pada Sabtu.

"Norhayati kemudian menghubungi salah seorang daripada rakan Mohamad Izzat Izzudin lalu dimaklumkan bahawa remaja terbabit telah pergi ke rumah tersebut yang lebih dikenali sebagai 'Villa Nabila'.

Norhayati kemudian pergi mencari sendiri Izzat di villa tersebut sebelum membuat laporan polis di Balai Polis Danga Bay.

Ketua Polis Daerah Johor Baharu Selatan, Supt Abdul Samad Salleh berkata sepasukan polis bersama unit anjing pengesan dan pasukan bomba digerakkan ke villa itu untuk melakukan operasi mengesan remaja terbabit, namun Izzat gagal ditemui.

Pihak Polis dijangka akan membuat sidang media khas memaklumkan penemuan remaja ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..