Khamis, 17 Julai 2014

#ALTEL Sedia Perkenalkan Perkhidmatan 4G LTE @MyALTEL @promelayu @SirKhairyKZ


ALTEL merupakan sebuah syarikat telekomunikasi baru yang menerima slot spektrum terbesar perkhidmatan 4G LTE di Malaysia berbanding syarikat telekomunikasi lain. 

ALTEL dilaporkan telah bersedia untuk memperkenalkan perkhidmatan 4G mereka kepada para pengguna setelah tertangguh sejak 1 Julai yang lalu disebabkan beberapa ujian teknikal.


Buat masa ini, Altel hanya menawarkan perkhidmatan dalam bentuk prabayar (prepaid), dan mereka menggunakan rangkaian Celcom untuknya. 


Bagaimanapun, penambahan sokongan rangkaian LTE ini akan diperkenalkan secara berperingkat mengikut kawasan oleh pihak mereka.


Dengan sokongan 4G LTE, ALTEL dijangka akan menawarkan kepantasan data pada kadar antara 3 ke 5 kali ganda berbanding rangkaian 3G sedia ada, sekaligus membolehkan pengguna membuat pelbagai perkara dengan lebih pantas, disamping menikmati media tanpa sebarang gangguan ataupun lengah masa (lag).


Jom tukar ke ALTEL, sebab;


1. Altel - milik Melayu (Syed Mokhtar Al Bukhairy).
2. Altel - coverage dijamin dapat dicapai hingga ceruk kampung.
3. Topup beli di Shell, Petron, Esso, Caltex, Tesco, Giant, Aeon Big, Jusco, Ayamas, Sen Heng, RHB, CIMB, OnKing, Restoren Ali Maju.
4. Internet package - 1GB RM28, 2GB RM48
6. Pengguna telco lain boleh kekalkan nombor asal.


Senarai alamat penjual sim card Altel:




Bagi mereka yang berada di Perak, anda boleh menghubungi Saudara KZ di laman Facebook Pencinta Kemananan untuk menjadi dealer ataupun mengemukakan sebarang pertanyaan.

Bukti Altel pemegang terbesar 40Mhz:





Bukti Syed Mokhtar dikategorikan sebagai Wira Dermawan:


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..