Rabu, 4 April 2012

BERSiH 3.0 :Anak muda akan jadi keldai Pakatan Rakyat.

Kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri baru-baru ini jelas mengatakan bahawa Bersih 3.0 adalah PERHIMPUNAN HARAM. Tetapi anak muda dari Soladariti Mahasiswa Malaysia akan tetap nak menyertainya. Kononnya mereka bersama rakyat menuntut pilihan raya bersih, bebas dan adil.

Jawatankuasa Pemandu Bersih 3.0, Ahmad Syukri Che Ab Razab berkata, seperti Bersih 2.0 9 Julai lalu, Bersih 3.0 bakal menyaksikan kebangkitan anak muda menjadi benteng kiri kanan setiap rakyat Malaysia di Dataran Merdeka pada 28 April ni.


Si Mangkuk Ahmad Syukri yang juga Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia mengatakan kekalutan dalam daftar pemilih bertambah merisaukan apabila Merdeka Centre dalam kajiannya menyatakan hampir 32 peratus daripada senarai daftar pemilih tidak dapat dipastikan keabsahannya.

Isu utama yang sepatutnya diselesaikan Kerajaan Malaysia melalui SPR ialah peningkatan mendadak ini kerana sistem daftar pemilih di Malaysia masih mengekalkan cara lama selain saluran pendaftaran yang dipertingkatkan.

Korang membangkitkan isu ini berdasarkan kajian Merdeka Centre yang juga boleh dipertikai kesahihannya. Semua pihak telah memperhebatkan kempen mendaftar pengundi baru. Munasabah ler peningkatan pengundi mendadak.
 
Kerajaan dah buat pelbagai transformasi tapi kome masih lagi bodoh diperkudakan oleh Anwar yang memang dari dulu teringin beno jadi Perdana Menteri. Berapa juta ekor kome mampu longgokkan keldai-keldai di Dataran Merdeka tu nanti?

YPS™ ~ Anwar Ibrahim dah terlalu banyak membawa kemusnahan kepada Malaysia & rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..