Jumaat, 13 April 2012

LGBT :5 NGO RANCANG PERHIMPUNAN AMAN SABTU DEPAN

KUALA LUMPUR, 13 April - Lima pertubuhan bukan kerajaan (NGO) termasuk Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia (JMM) Jumaat mengemukakan permohonan permit kepada polis untuk mengadakan perhimpunan aman menentang lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) di Dataran Merdeka pada Sabtu depan.

NGO lain ialah Gabungan NGO Malaysia, Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung, Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) dan Persatuan Veteran Tentera Melayu.

Perhimpunan itu dijangka disertai 10,000 orang, kata Presiden JMM Azwanddin Hamzah kepada pemberita selepas mengemukakan permohonan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini.

"Kita menganggap gejala seks bebas dan LGBT merupakan ancaman yang sangat serius kepada negara dan agama.

"Ancaman ini lebih berbahaya apabila ia dijalankan secara terancang dan sulit oleh beberapa pihak yang mempunyai kepentingan sejak kebelakangan ini," katanya. - BERNAMA

YPS™ ~ Nalla kata Anwar Biseksual. Takkan Nalla tipu kot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..