Sabtu, 14 April 2012

TAHNIAH @AZWANBRO!!!: 15 RIBU ANAK MUDA HADIR KE 'HIMPUNAN BN PILIHAN ORANG MUDA PERAK

Naib Presiden UMNO hadir bagi Pelancaran Jentera PRU Pemuda/Puteri BN Perak
Perak merupakan negeri yang pertama melancarkan Jentera Pilihanraya Pemuda/Puteri BN.

YPS™ mengucapkan sekalung TAHNIAH kepada Saudara Khairul Azwan Dato Harun selaku Ketua Pemuda BN Perak atas kejayaan menganjurkan Himpunan BN Pilihan Orang Muda serta Pelancaran Jentera Pilihanraya Pemuda/Puteri Barisan Nasional (BN) Perak yang berlangsung di kediaman Menteri Besar Perak bermula jam 12 tengah hari tadi.

Seperti yang YPS™ jangkakan semalam, kehadiran melebihi 10 ribu orang. Jumlah kehadiran tersebut sedikit sebanyak membuktikan bahawa Barisan Nasional tetap menjadi pilihan orang muda. Sekaligus menafikan kempen 'Anak Muda Tolak UMNO' oleh Pakatan Rakyat.

Pelancaran Jentera Pilihanraya Pemuda dan Puteri BN Perak tengah hari tadi telah disempurnakan oleh Naib Presiden UMNO, YB Dato Seri Hishammuddin Hussein yang juga Menteri Dalam Negeri.

Hadir sama, YAB Dato Seri DiRaja Zambry Abd Kadir, Menteri Besar Perak; YB Khairy Jamaluddin, Ketua Pemuda UMNO/BN Malaysia; YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin, Ketua Puteri UMNO Malaysia serta beberapa pemimpin-pemimpin BN negeri dan pusat.

Dengan kejayaan himpunan tadi, berharap  agar Saudara Khairul Azwan Harun selaku Ketua Pemuda BN Negeri dapat terus memimpin serta memantapkan jentera pemuda bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

Azwanbro pernah berkata dalam ucapannya di Pelancaran Jentera Pemuda BN Kg Ayer Mati bahawa PRU13 adalah IBU kepada kesemua pilihanraya yang pernah kita tempuhi. BN kali ini berdepan dengan Pakatan Rakyat yang dipimpin oleh Bekas Timbalan Presiden UMNO Malaysia yang gila nak menjadi Perdana Menteri.

Pakatan Rakyat memiliki kekuatan yang hampir sama dengan Barisan Nasional. Dalam masa yang terlalu singkat (PRU13 dijangka berlaku pada tahun ini) pastinya @azwanbro selaku Ketua Pemuda perlu all-out bagi memastikan agar Perak kekal di tadbir oleh Barisan Nasional.
A L L   O Ȗ T ! ! !

YPS™ ~ Pemuda Pasir Salak berbangga dengan @azwanbro... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..