Rabu, 18 April 2012

PEMUDA PRIHATIN BN PERAK BANTU MANGSA BANJIR DI KUALA DIPANG

KUALA DIPANG (17 April )- Seramai kira-kira 200 orang sukarelawan Skuad Prihatin Pemuda BN Perak diketuai oleh Saudara Khairul Azwan Harun turun padang bagi membantu mangsa banjir di sekitar Kuala Dipang.

Antara NGO yang menhantar sukarelawan adalah Pergerakan Pemuda UMNO , Yayasan Bina Upaya dan Pergerakan Pemuda PPP serta dibantu oleh beberapa agensi kerajaan.

Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak menghantar seramai 44 orang serta sebuah lori bagi membantu kerja-kerja membersih kawasan yang terlibat.

YPS dimaklumkan oleh penduduk setempat, Barisan Nasional sentiasa menghantar sukarelawan untuk membantu mangsa-mangsa banjir bermula dari berlakunya banjir sehingga ke hari ini.

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar. Ramai mangsa-mangsa banjir telah dibenarkan pulang ke rumah masing-masing.

Lihat video2 dan gambar di bawah.


Taklimat Ketua Pemuda sebelum operasi bermula.


Salah sebuah rumah yang memerlukan bantuan Skuad Prihatin Pemuda. Kami telah berjaya membersihkan sekitar kawasan rumah serta membuang segala kelengkapan serta perabut yang telah musnah akibat banjir.



Azwan Bro menaiki lori bersama-sama Skuad Prihatin Pemuda BN Pasir Salak

Saudara Putra nangkap gambor boss. Masuk FB ke bro?


Jangan terojun boss. Pegang kuat-kuat!!!

KEPIMPINAN MELALUI TAULADAN.

Pemuda harapan bangsa
Semoga AzwanBro menjadi pemimpin yang di sayangi, dihormati dan digeruni.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..