Khamis, 5 April 2012

ISU PASIR PERAK :Ketua Pemuda BN Perak cabar Ngeh Koo Ham

Cabaran Ketua Pemuda UMNO/BN Perak kepada Pakatan Rakyat khasnya Ngeh Koo Ham ketika sidang media di Bangunan UMNO Perak pada 02 April 2012. Ngeh Koo Ham diminta menyatakan pendirian di dalam Sidang DUN Perak samada beliau menyokong atau tidak eksport pasir ke Singapura sewaktu Pakatan Rakyat mentadbir Kerajaan Negeri Perak selama 11 bulan selepas mereka memenangi PRU12 yang lalu. Saudara Khairul Azwan juga mendakwa mempunyai dokumen sebagai bukti penglibatan Pakatan Rakyat dalam isu penjualan pasir lombong dan pasir sungai ke Negara Singapura. 

YPS ~ Layari Http://www.peraknews.com untuk menyaksikan Sidang DUN Perak secara LIVE dan sama2 kita nantikan apakah Ngeh Koo Ham atau lain-lain Wakil Rakyat PR berani menyahut cabaran Ketua Pemuda BN Perak ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..