Khamis, 26 April 2012

MAJLIS RAMAH MESRA PEMUDA KG TELUK BHARU BERSAMA PEMIMPIN

Pemenang Pertandingan Karom
KAMPUNG GAJAH  (22hb APRIL 2012) - Ketua Pemuda UMNO Perak telah menghadiri Majlis Ramah Mesra Pemuda Bersama Pemimpin yang telah diadakan di Kampung Teluk Bharu anjuran Pemuda Cwangan Teluk Bharu bersama Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak.

Khairul Azwan bersama EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Salak tiba di Dewan Orang Ramai Kg Teluk Bharu sekitar jam 12.15 tengahari dan disambut oleh Pak Ya selaku Pengerusi JKKK bersama hampir 100 orang penduduk kampung terutamanya ahli-ahli pemuda.

Azwan turut menyampaikan hadiah berupa hamper kepada para pemenang pertandingan 'karom' serta sumbangan kotak makanan kepada penduduk yang kurang berkemampuan. Selepas makan tengahari, beliau meluangkan masa hampir 4 jam beramah mesra dengan masyarakat Kg Teluk Bharu.

Di samping berdepan dengan tugas-tugas berat sebagai Ketua Pemuda Perak dan Timbalan Pengerusi Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan, beliau tetap meluangkan masa untuk memenuhi atau menghadiri undangan program-program yang dianjurkan di Bahagian Pasir Salak.

AzwanBro menyampaikan sumbangan kotak makanan kepada penduduk yang kurang berkemampuan.


Makan bersama Ketua Kampung.

Berkesempatan bermain Ping Pong bersama pemuda cawangan di Dewan Orang Ramai Kg Teluk Bharu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..