Khamis, 5 April 2012

Nizar Kantoi :Dr Zambry dedah surat Nizar, PR sokong Vale SA

Menteri Besar Perak YAB Dato Seri DiRaja Dr Zambry Abd Kadir semalam mendedahkan surat bekas MB Perak YB Nizar Jamaluddin yang menyokong projek Vale SA. Nizar telah mencabar Dr Zambry menyatakan pendirian dan cabaran itu telah disensasikan oleh Media Pakatan Rakyat samada melalui sidang media khas, siri ceramah, blog atau akhbar rasmi pembangkang.

Nizar mencabor Dr Zambry agar membuktikan penglibatan atau persetujuan beliau dalam Projek Vale dan menukar status tanah dari perlancungan ke industri. Akhirnya YAB Dr Zambry mengambil keputusan untuk mendedahkan surat yang pernah dikeluarkan oleh Nizar sewaktu beliau menjawat jawatan Menteri Besar Perak sebelum BN mengambil alih setelah 3 ADUN menyertai/menyokong BN.

Pendedahan telah dibuat di dalam Sidang DUN Perak semalam oleh Dr Zambry yang akhirnya memaksa Nizar mengakui bahawa surat itu dikeluarkan dan ditandatangani oleh beliau. Inilah nilai politik murahan pembangkang. BN cuba sedaya mungkin untuk tidak terlibat dalam permainan politik murahan pembangkang kerana BN mahu menjadi sebuah kerajaan yang bertanggungjawab serta meneruskan kesinambungan khususnya dalam hal yang berkaitan dengan pelaburan dan sebagainya.

YPS ~ Nizar ni berpendidikan tinggi tapi akal letak kat kepale lutot. cerodik buah pelior.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..