Rabu, 5 Februari 2014

AYOK!!! @TeresaKok Dah Buat Repot Polis. Habis Lah!!!


YPS tergelak membaca kemaskini facebook Teresa Kok. Ahli Parlimen Seputeh dan ADUN Kinrara ini mendakwa beliau banyak menerima panggilan telefon daripada individu-individu yang tidak dikenali sejak 3 Februari yang lalu.

Selain itu, beliau turut menerima pesanan teks serta whatsapp yang biadap dan mengancam dirinya.

Antara individu-individu yang didakwanya menghantar pesanan teks tersebut termasuklah bekas Ahli Parlimen Ketereh dan ADUN Kok Lanas, YB Muhd Alwi Che Ahmad.

Jom baca screenshot kemaskini facebook babi betina di bawah ini.


Rasanya, rakyat Malaysia tahu apa babi betina ini lakukan sehingga beliau menerima panggilan serta pesanan teks yang memaki hamun dan mengancam keselamatan dirinya.

Ketika masyarakat Tionghua bergembira menyambut dan merayakan perayaan Tahun Baru Cina pada 31 Januari yang lalu, Teresa mengeluarkan video klip yang berdurasi hampir 12 minit.

Dalam video klip tersebut, Teresa ‘berlakon’ sebagai pengacara yang menemuramah tiga tetamu mengenai Feng Shui pada Tahun Baharu Cina untuk tahun ini dan tetamu undangan Teresa pula mengeluarkan kenyataan menyindir dalam beberapa perkara, antaranya ialah sistem pendidikan negara dan isu keganasan di Sabah.

Itu adalah antara perbuatan beliau yang menimbulkan kemarahan rakyat terutamanya isu pencerobohan Lahad Datu di Sabah. Negara bersedih atas kehilangan beberapa orang pahlawan dalam insiden tersebut tetapi beliau selaku pemimpin, tergamak mempersendakan perkara berikuy.

Dia perlu sedar, rakyat Malaysia bukannya bodoh untuk memaki hamun tanpa sebab dan alasan. Perkara sebegini tidak akan terjadi jika beliau tahu menghormati asas-asas hidup sebagai seorang warganegara Malaysia.

Rakyat khususnya kaum Melayu tidak akan pernah lupa bagaimana beliau sebagai pimpinan DAP cuba menghapuskan tulisan jawi yang terdapat di papan-papan tanda sekitar Kuala Lumpur dan Selangor.

Diharapkan, pihak polis akan menjalankan siasatan dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap Teresa Kok. Jangan pula nanti, perkara yang sebaliknya berlaku.

YPS ~ Rasanya sehingga kesaat ini, babi betina ni masih menerima panggilan dan pesanan whatsapp memaki hamun beliau... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..