Sabtu, 8 Februari 2014

Surat Perletakan Jawatan Kesavan Bukan Palsu #PKR @Zahid_Hamidi

Dakwaan surat perletakan jawatan palsu Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Hutan Melintang, S Kesavan adalah tidak benar ekoran ahli PKR itu sendiri mengarahkan untuk menghantar surat tersebut kepada Speakeer DUN Perak.

Menurut sumber, individu yang menghantar surat tersebut telah lama berkhidmat bersama Kesavan dan dikatakan menerima wang selepas berbuat demikian.

“Memang Kesavan berhasrat dan telah pun menulis serta menghantar surat perletakan jawatan beliau.

“Bagaimanapun , telah berlaku satu transaksi di antara pihaknya (Kesavan) dan pihak yang lain, maka Kesavan mula putar cerita dengan mengatakan surat tersebut adalah palsu manakala PKR pula menuduh pemalsuan surat tersebut adalah angkara Barisan Nasional (BN) terutamanya menjelang Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang,”katanya kepada media baru-baru ini.

Jelasnya, penafian Kesavan terhadap perkara tersebut mengakibatkan banyak percanggahan fakta memungkinkan surat tersebut sebenarnya ditulis beliau sendiri.

“Kesavan memberitahu bahawa pertama kali beliau lihat surat tersebut pada jam 2 petang melalui WhatsApp sedangkan surat tersebut dihantar kepada Speaker pada jam 2.30 petang.

“Bagaimana beliau boleh tengok lebih awal?” soalnya.

Tambahnya, individu yang menghantar surat tersebut telah meletakkan jawatan dan kini berada di bawah jagaan Pengasas Take The Lead, Yuktes Vijay.

Menyebut Yuktes Vijay, YPS ada printscreen kemaskini laman facebook beliau seperti di bawah ini.

Printscreen kenyataan Yuktes di facebook beliau.

Yuktes Vijay melalui kemaskini facebooknya menyatakan bahawa Kesavan khabarnya telah dibayar RM3 juta bagi menunda hasratnya untuk keluar dari parti. 

Bagi mereka yang berada di Parlimen Bagan Datoh pasti mengetahui bagaimana rapatnya Kesavan dengan pimpinan Barisan Nasional Bagan Datoh.



Kesavandilihat  sering menghadiri program-program anjuran YB Datuk Seri Zahid Hamidi di kawasan Parlimen Bagan Datoh. 

Bagi YPS, jika benar surat tersebut bukan palsu, Kesavan adalah individu yang pandai menggunakan kesempatan yang ada. 

Calon PKR bagi Pilihanraya Kecil DUN Kajang pasti tahu kisah sebenarynya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..