Ahad, 2 Februari 2014

Naib Ketua Pemuda UMNO Msia di #DUNKgGajah #ParlimenPasirSalak @Azwanbro #pemudaUMNO #YTPS

Azwan menghadiri Majlis Perkahwinan anakanda En Yaakub Mohd Yusuf (duduk - baju merah, Ketua UMNO Cawangan / Pengerusi JKKK Pasir Kubu. Turut sama, Saudara Zamnuri, Pengerusi Ketua-Ketua Kampung Parlimen Pasir Salak.
Semalam, Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Khairul Azwan Harun meluangkan masa menghadiri beberapa program di Parlimen Pasir Salak, Perak.

Pada jam 12.00 tengahari, Azwan memenuhi jemputan majlis kenduri kahwin anakanda Ketua UMNO Cawangan Pasir Kubu, Encik Yaakub Mohd Yusuf diKampung Pasir Kubu, Kg Gajah, Perak.


Jam 5.00 petang, Azwan yang juga merupakan Pengerusi Yayasan Transformasi Pasir Salak (YTPS) hadir ke Majlis Ramah Mesra Bersama Pemimpin anjuran YTPS.

Majlis tersebut diadakan di perkarangan kediaman Saudara Nazari Sabran, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Sg Tungku, di DUN Sungai Manik.

Majlis turut dihadiri oleh ahli-ahli YTPS serta rakan-rakan pimpinan UMNO Cawangan-Cawangan sekitar Parlimen Pasir Salak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Pihak admin yop-pasirsalak.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini.

Semua pelawat dianggap setuju dengan semua syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak kami dan kami tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang komen yang diutarakan.

Label

Bacaan Quran

Jom Dengar Quran

..::cWm::..